Re: Jaki dysk twardy 7200rpm?

Autor: deto <detoWYTNIJ_TO_at_op.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 14:32:41 MET DST

Hey,

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d9u22g$ftc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> a widziałeś do jakiej temperatury podchodzą dyski w kieszeniach? powyżej
> 50 stopni. to nie ma porównania. z tym nie szkodzi miałem na myśli dysk w
> normalnych warunkach.

IBM spokojnie dociaga do 50 stopni i to nie w kieszeni. Wystarczy zapuscic
np. seek test w toolsie IBMa na godzinke ;) Ale podejrzewam
(organoleptycznie) ze WD tez moglby sie poszczycic
taka temperatura. No ale tak jak mowisz. Wszystko zalezy od cyrkulacji
powietrza i warunkow :)

> nie według siebie, staram się być obiektywny, ale niech będzie mój błąd,
> bo może to ma pracować w szczelnej skrzyni z jakimś prescotem i wypasiona
> grafiką i nikt poza mną się o zapewnienie odpowiednich warunków pracy
> sprzętu nie troszczy ;)

Wierz mi ze niektorzy nie maja zielonego pojecia ze dysk moze pasc z
przegrzania.

> to zależy, PIV 2.4@3.0 i tylko 30/48, 6600GT jeszcze nie przekroczyło 50,
> ale nie miała okazji popracować przy prawdziwym upale. jeden wydmuch na
> wysokości proca i jest cool (i cold ;) )

No to calkiem ladnie. Ja nie wiem jak Ty uzyskujesz takie temperatury przy
takich podzespolach. Napisz cos wiecej. Jakie wiatraki ? 28 na Caviarze ...
na pewno nic nie dmucha na dysk ? No wierzyc mi sie nie chce :)

> do morza to jest stąd 100km więc lekko daleko, ale z drugiej strony to do
> upałów aż tak nie tęsknię :)

Przed chwila podali ze 24 stopnie sa u nas :) Ale nie martw ... bedzie
cieplej ;)

Pozdrawiam, Paweł