Re: Jaki dysk twardy 7200rpm?

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 16:34:38 MET DST

deto napisał(a):

> Wystarczy
> zapuscic np. seek test w toolsie IBMa na godzinke ;) Ale podejrzewam
> (organoleptycznie) ze WD tez moglby sie poszczycic
> taka temperatura.

może sie kiedyś pobawię...

> Wierz mi ze niektorzy nie maja zielonego pojecia ze dysk moze pasc z
> przegrzania.

no niby tak, ale tacy to zwykle sami tego nie składają :) chociaż ci z
serwisów często nie lepsi.

> No to calkiem ladnie. Ja nie wiem jak Ty uzyskujesz takie temperatury
> przy takich podzespolach. Napisz cos wiecej. Jakie wiatraki ?

na procu (to Northwood) Pentagram Freezone QC-80 Cu, a 6600 ma fabryczne
gainwardowskie chłodzenie
(taki przykrywający gpu i pamieci aluminiowy radiator + wentylatorek).
do tego z obudowy zagrzane powietrze
wywala Papst 8412N. na spodzie obudowy dwie dziury, "buda na nóżkach".
dyski sobie wiszą daleko od siebie,
lekko u dołu.

> 28 na
> Caviarze ... na pewno nic nie dmucha na dysk ? No wierzyc mi sie nie
> chce :)

w zasadzie nie, tyle co bezpośrednio pod nim (~15cm) jest otwór w
spodzie obudowy,
więc może coś przez podciśnienie ;) a dziś po intensywnej pracy 36,
prawie jak ja ;)
starszy WD400JB się bardziej grzeje, ale to tylko pomiar
organoleptyczny, bo nie ma odczytu temperatury z niego

> Przed chwila podali ze 24 stopnie sa u nas :) Ale nie martw ... bedzie
> cieplej ;)

się pochwal wreszcie gdzie ;) a dziś to i u mnie tyle jest, jak nie
więcej, ale termometr daleko. :)

--
                 _____