Re: Jaki dysk twardy 7200rpm?

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 13:47:46 MET DST

deto napisał(a):

> Zebys sie kiedys nie zdziwil z tym "nie szkodzi". Ja juz widzialem ludzi
> trzymajacych dyski w kieszeniach i potem placzacych po swoich danych.

a widziałeś do jakiej temperatury podchodzą dyski w kieszeniach? powyżej
50 stopni. to nie ma porównania. z tym nie szkodzi miałem na myśli dysk
w normalnych warunkach.

> Poza tym skad wiesz gdzie on to bedzie trzymal i jaka ma temp w obudowie
> ? Rozumiem ze oceniasz wszystkich wedlug siebie. Ale to bez sensu musze
> Ci powiedziec, bo kazdy robi inaczej ;)

nie według siebie, staram się być obiektywny, ale niech będzie mój błąd,
bo może to ma pracować w szczelnej skrzyni z jakimś prescotem i
wypasiona grafiką i nikt poza mną się o zapewnienie odpowiednich
warunków pracy sprzętu nie troszczy ;)

> A jaka masz reszte sprzetu ? Proc i gfx skutecznie podgrzerwaja temp w
> obudowie.

to zależy, PIV 2.4@3.0 i tylko 30/48, 6600GT jeszcze nie przekroczyło
50, ale nie miała okazji popracować przy prawdziwym upale. jeden wydmuch
na wysokości proca i jest cool (i cold ;) )

> Tak, 28.06.2005, slask, "ciut" cieplo. Dzis podobnie. U Was chyba od
> morza cos wieje ;P

do morza to jest stąd 100km więc lekko daleko, ale z drugiej strony to
do upałów aż tak nie tęsknię :)

--
                 _____