Re: Jaki dysk twardy 7200rpm?

Autor: deto <detoWYTNIJ_TO_at_op.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 08:29:37 MET DST

Hey,

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d9rfc5$9vk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> dobra niech będzie, tylko co za różnica który najzimniejszy o ile taka
> temperatura jaką ma dany dysk mu nie szkodzi? aż tak bardzo w obudowie nie
> podgrzeje :)

Zebys sie kiedys nie zdziwil z tym "nie szkodzi". Ja juz widzialem ludzi
trzymajacych dyski w kieszeniach i potem placzacych po swoich danych. Poza
tym skad wiesz gdzie on to bedzie trzymal i jaka ma temp w obudowie ?
Rozumiem ze oceniasz wszystkich wedlug siebie. Ale to bez sensu musze Ci
powiedziec, bo kazdy robi inaczej ;)

A jaka masz reszte sprzetu ? Proc i gfx skutecznie podgrzerwaja temp w
obudowie.

> dzisiaj!? to gdzie Ty mieszkasz? na Pomorzu sie słońce tylko chwilami
> pokazuje i dość chłodno dmucha, więc i w domu się nie zagrzeje, ale
> wczoraj było gorąco i dysk miał coś koło 32-34, dokładnie nie pamiętam, a
> nie notuje codziennie temperatur :D

Tak, 28.06.2005, slask, "ciut" cieplo. Dzis podobnie. U Was chyba od morza
cos wieje ;P

Pozdrawiam, Paweł