Re: Gigabyte 9550 plus codegen 300w

Autor: W <jlgavwgb-gurgur_at_zlernyobk.pbz>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 11:05:22 MET DST

lev@k napisał(a):

> Niestety sam wiatrak jeszcze dobrego zasilacza nie czyni.. "Colorshita"
> z tego co się orientuję nalezy omijać szerokim łukiem - to coa a la
> "taki inny Deer".

mam colorsita 400 W,wiatrak okazał się głośny ale mocno dmuchał nie mam
obciążonego zestawu więc spowolniłem mu wiatrak i zapodałem 7 V (na
allegro takie coś za 5 zł)

na opakowaniu pisze że jest regulacja prędkości,okazało się to nieprawdą
bo wiatrak posiada 2 kabelki a nie 3 więc o żadnej regulacji nie ma mowy

zasilacz jest cichy,stabilny,żadnego zwisu,żadnych problemów z
odpaleniem kompa jak to miało miejsce z codegenem