Re: Gigabyte 9550 plus codegen 300w

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 20:17:29 MET DST

Jawi wrote:

> za 60-70 z dużym wiatrakiem to widziałem ostatnio ColorsIt czy jakos tak
> 400W, próbowalem go i chodził dość cichutko i ładnie trzymał napięcia w
> średnim stresie, ale co to za jakość to nie wiem, może COdegen kolejny?

Niestety sam wiatrak jeszcze dobrego zasilacza nie czyni.. "Colorshita"
z tego co się orientuję nalezy omijać szerokim łukiem - to coa a la
"taki inny Deer". Jest dokładnie po przeciwnej stronie skali niż np.
FSP, a tej samej co wspomniany Codegen.

A w moim poście powyżej miałem na mysli coś w stylu np.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=56072775.

Swoją drogą - ich ceny ostatnio pospadały "na łeb i na szyję".. Ja
kupowałem model z pierwszego linku jeszcze nieco drożej - ale jest wart
każdej wydanej złotówki. Nie dość że całkiem cichy to większość napięć
mieści się dosłownie w granicach błędu pomiaru miernika (~0.3%), i to
niezależnie od obciążenia. Oczywiście ww na "zwykłych" konfigach typu
A2200+ z GF 6200@6600 i 3xIDE/ATAPI a nie np. A64 z 2x6800GT w SLI i
RAID 5 ;-)

Pozdrawiam