Re: HP 960c spore problemy;-(

Autor: mini999 <mini999_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 00:04:14 MET DST

Starfire <starfire@poczta.fm> napisał(a):

> WItam!
>
> Mam ci ja HP 960c i problemy... wlasnie skonczyl mi sie zolty i cyjan no i
> sie okazalo ze szarosci drukowala z calego cmyka

To celowa polityka HP. Podobnie miałem z HP930C.
Dopiero ostatnie drivery z strony HP pozwalają drukować szare
z czarnego.

Na stronie jak poniżej wpisz model drukarki - sciągnij sobie i zainstaluj!

http://welcome.hp.com/country/pl/pl/support.html

W przypadku awaryjnym można użyć wbudowanych w system driverów do HP 870C
( mają szersze marginesy)