HP 960c spore problemy;-(

Autor: Starfire <starfire_at_poczta.fm>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 23:13:06 MET DST

WItam!

Mam ci ja HP 960c i problemy... wlasnie skonczyl mi sie zolty i cyjan no i
sie okazalo ze szarosci drukowala z calego cmyka

Fajnie... wiec wchodze w zakladke przalczam drukuj tylko czarnym i dupa -
wiem ze problem lezy po stronie sterownikow - cos je blokuje i nie chca
przyjmowac w ostatniej zakladce wszystkich wartosci.

Drukarka drukujac zatrzymuje sie na chwile po bokach tak jakby czekala az
wyschnie - wylaczylem tez to ale zero reakcji.

MIal ktos juz podobny problem? Ew wiecie moze gdzie jest jakis pliczek *.ini
gdzie recznie mozna by ustawic druk czarnobialy - tylko czarnym oraz czas
schenicia na 0? BO nie widzi mi sie przeinstalowywac systemu (XP)
Sterowniki juz rozne ladowalem oryginalne US i PL raz tylko cos wskoczylo
akurat jak zainstalowalem US ze zaczela czarnym tylko drukowac ale
postanowilem polskie wrzucic i juz dupa

Pozdrawiam
Sebastian