Re: Starsze notebooki .....

Autor: Kot <bez.reklam_at_garfield21.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 20:25:21 MET DST

> Tak informacyjnie - automatycznie zakładane jest hasło administratora,
> które a komputera można jeszcze próbować usunąć ale z dysku już
> praktycznie nie ma szans.

Zdaje sie, ze Twoj watek czytalem w archiwum i pisales ze udalo Ci sie
usunac takie haslo z laptopa. Mam takie pytanie: Czy w IBM sa 2 bateryjki?
jesli tak to ktora usunales zeby to haslo skasowac? moze na jakos sie
zabezpieczyc przed taka wpadka? :-) Jak jest w notebookach innych firm
(Dell, Compaq, Panasonic itd.)?

Pozdrawiam