Re: Problem z zaimportowaniem dysku obcego (WinXP HE).

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 11:13:17 MET DST

Uzytkownik "Jacek Grotnik" <jgrotnik@niespamujwp.pl> napisal w
wiadomosci news:m6r1c1tdckba4v6oh4jlk40jah0qn8ccfl@4ax.com...
> tego XP HE, co juz masz?
>
> Mam dwie partycje.
>
> A jak pozniej pozbyc sie gladko takiego systemu? Formatowac partycji
> bym chcial uniknac, bo poinstalowalem tam juz aplikacje. Chyba, zeby
> zwyklym kopiowaniem je poprzerzucac na czas formatowania, a pozniej
> przekopiowac wszystko z powrotem. Nie sa to zadne udziwnione
> aplikacje wiec moze wytrzymaja taka probe.

Windows XP zaklada sobie trzy foldery: pod system czyli folder
Windows, folder Program Files i folder Documents and Settings.
Powstana one na partycji która wskazesz jako docelowa, czyli D.
Wystarczy je pózniej po prostu skasowac. Na koniec trzeba bedzie tylko
usunac niepotrzebne juz wywolanie drugiego systemu z pliku
c:\Boot.ini. I to wszystko, partycji D nie musisz ani formatowac, ani
jakos specjalnie przygotowywac.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadajac zmien px na pl/