Re: Tv-out problem z euro/scart - brak koloru

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 23:04:44 MET DST

Marek M. "rogus" napisal:
> ja mam tak przejscie z tv-out na s-vidoe do geforca, w laptopie jest
> odrazu s-video wiec nie potrzebne przejscie...i s-video leci sobie do

A masz w TV wejście S-video, czy korzystasz z jakiejś przejściówki? Bo
może być tak, że Twój TV nie ma w złączu scart wejść sygnału luma/chroma
(częsta sytuacja) i traktuje sygnał jako composite, a jako że jest to
tylko jedna ze składowych s-video obraz nie ma koloru.

Możliwa jest też sytuacja odwrotna - TV pracuje w trybie S-Video, za to
kabelek z końcówką scart zmienia sygnał s-video w composite.

k,