Re: Tv-out problem z euro/scart - brak koloru

Autor: Marek M. \ <rogus_at_pocztnijowy.totez.net>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 18:36:28 MET DST

KILu napisał(a):
> Chinch przypomina złącze antenowe, tyle, że jest nieco mniejszy. Wtyk ma
> normalny bolec. Takie złącza wykorzystuje się do przesyłania obrazu (żółte
> gniazdo) w niskiej jakości, a także dźwięku (gniazda czerwony/biały).

to wtedy ee ee...
ja mam tak przejscie z tv-out na s-vidoe do geforca, w laptopie jest
odrazu s-video wiec nie potrzebne przejscie...i s-video leci sobie do
kompterka...

a z eurozlaczem tak samo, s-video -> euro/scart...i nie ma coloru....

--
.......Marek Mollin "rogus".......
..........ciagle  szukam..........