Re: Pecet do internetu - (pare wnioskow)

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 17:10:52 MET DST

Użytkownik "ROBBO 2" <robbo2k@op.pl> napisał w wiadomości
news:d9p0k4$ta$1@inews.gazeta.pl...

> Goly system po starcie z task menadzerem zajmuje 69,5 MB.
to nie ma znaczenia ile zajmuje
taki dysk dziala dość wszawo jeśli chodzi o prędkość - uwierz na słowo
albo sam sprawdź.
Wsadź jakikolwiek dysk >= 10Gb zaobaczysz jaka będzie kolosalna różnica
już w podnoszeniu sie tego XP-ka.

> Wiesz ten komputer to eksperyment.taki po godzinach.
> Zapewne 98 by dzialal lepiej zobaczymy

Jako eksperyment to ok.
Ale Twoje "wszystko śmiga" podziałało na mnie jak czerwona płachta na byka
:).
Wolałbym nie testować swojego systemu nerwowego przy "pracy" na tym
kompie. A jakbyś jeszcze załatał system SP2? to by była dopiero masakra.
Na win98 bedzie to całkiem przyjemny sprzęcik.

--
pozdrawiam
P.