Re: Router LAN/WLAN?

Autor: Meetom <meetom_at_spokojnie-mozesz-to-wyciac.irc.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 15:03:42 MET DST

Tato! A Marcin powiedział, że jego tata powiedział,
że *Mark* pisze:

> Pytanie pomocnicze, zanim kupisz - czy orientowales sie czy jest wogole
> mozliwosc rozdzielenia lacza w domu? Czy Twoj provider nei
> zabezpieczyl sie przed tym? Bo co z tego ze kupisz, jak nei zadziala..

Provider chce za dodatkowego kompa - dodatkowej opłaty. A będzie od w
sieci tylko do czasu do czasu i praktycznie w ogóle go nie bedzie zapychał
(myślę że miesięczny transfer nie przekroczy 200MB).

> Pytanie oczywiscie niewazne, jesli to robisz za zgoda dostawcy:) A
> takowa moze byc niezbedna, jesli sie okaze ze np trzeba dopisac nowe
> MACadresy, czy jak tam maja to zabezpieczone. O ile maja:)

Router kopiuje MAC adres kompa który teraz jest podłączony. A sieć nie
jest na pewno zabezpieczona, bo sama stoi na routerze, który ja mam w domu
(pytanie w temacie dotyczy nie mojej sieci) i znam jego możliwości ;)

--
! Pozdrawiam - Meetom [aka Tomek]     /,`.-'`'   -,  ;-;;'