Re: PIII + SATA PCI - problem :(

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 15:03:53 MET DST

Dnia Mon, 27 Jun 2005 06:29:42 -0400, tz napisał(a):

> ja sugeruje wymiane kontrolera i dysku w sklepie na "normalne" IDE-ata

Już by mi się nie chciało znowu wszystkiego przerzucać - w nocy przerzucałem
linuxa i instalowałem XP na tym SATA... :)
Jakoś przeżyję z SATA na pokładzie w swoim kompie (choć dosyć hałaśliwy ten
dysk ;-/), natomiast dysk 80GB w starym komputerze zachowuje się nawet
przyzwoicie mimo że działa tylko w trybie ATA33 - może nie jest demonem
szybkości, ale działa dość sprawnie.

> sprawdz wczesniej czy przyszly konroler IDE ma support na linuxa
> w ..linuxowych news-ach. /Promice - ma/

Jako że to co mam już działa - zarówno pod linuxem jak i pod WinXP - to tym
bardziej wolę już nie zmieniać...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944