Re: Pecet do internetu - (pare wnioskow)

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 15:04:03 MET DST

Użytkownik "ROBBO 2" <robbo2k@op.pl> napisał w wiadomości
news:d9optv$pnv$1@inews.gazeta.pl...
> Ok stawiam calego peceta jesli pokazesz mi ze napiszesz tekst w MS
> Office dwa razy szybciej na dowolnej platformie niz ja na tym
> komputerze.

To ma być test na umiejętność pisania na maszynie czy test sprzetu?

Proponuje inny test:
Włączamy jednocześnie dwa testowane komputery.
Mierzymy czas do napisania "Hello world" ;) w MSOffice albo lepiej
OOffice.

Wykonam to dwa razy szybciej od Ciebie (a jeżeli edytorem będzie OOffice
to 3 albo 4 razy szybciej).... co nie dziwi przy takiej kombinacji MHz Mb
i wersji systemu operacyjnego (o prędkości 3 Gb dysku nie wspomnę żeby nie
kopać leżącego)
Swój komputer skladalem jakies 1,5 roku temu więc nie jest to jakiś demon
prędkości.

Myślę, że inaczej rozumiemy słowo "wszystko". I pewnie dlatego mamy inne
zdanie.

XP i 128Mb ramu to po prostu duże nieporozumienie a dysk 3Gb spowalnia ten
system jeszcze bardziej, wsadziłbyś jakąś 10 to zobaczyłbyś dużą różnicę
chyba nawet większą niż gdybyś dołożył mu ramu.
Ten komputer nieżle by dzialal gdybyś posadził na nim 98 a nie Xp.

--
pozdrawiam
P.