Re: ASUS A7N8X-E deluxe i SATA ... nie działa.

Autor: Andrzej Witkowski <awtytan_at_gazeta.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 19:41:13 MET DST

> Czy ktoś może podać sposób na odpalenie tych dysków, albo powiedzieć
> po prostu jakie dyski będą na pewno działać w mirrorze na A7N8X-E ?
> Wieść gminna niesie, że Seagate w RAIDach nie działają. Samsungi
> widzę, że też, a raczej nie działają wcale :(.
>
> pzdr,
> Dentarg
 Nie wiem jaka to wieść, ale u mnie Seagate BAracuda NCQu chodzą jak miło, z
tym, że przy instalacji nowej płyty asusa jw. i tych dysków też miałem
kłopoty z sata, ale po zmianie ustawień w biosie , co trochę trwało - poszło
do przodu. Niestety nie pamiętam w czym gmerałem, pamiętam tylko,ze część
sterownika sata musiałem przegrać wcześniej z płyty na dyskietkę i z niej
uruchamiać. Pozdrawiam AW