Re: Głosniki - co kupić?

Autor: PSYLO <psylo.to.prosze.wyciac_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 10:39:31 MET DST

sweet_lobo napisał(a):
> Przeglądając allegro w pewnej chwili spodobał mi się ten zestawik -
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=55598049 - może ktoś ma coś takiego
> w domu i mógłby się wypowiedzieć na ten temat lub doradzić coś innego? :)

Chcesz dobrych głośników? To tylko Creative lub Logitech.
To nie stereotyp, przeszedłem już przez kilkanaście różnych modeli
różnych firm i zdecydowanie stwierdzam, że te dwie firmy są absolutnie
bezkonkurencyjne.
W chwili obecnej mam w domu Creative T5900, w sumie mogę Ci je polecić,
całkiem przyjemnie chodzą. W tej klasie cenowej są bardzo interesującą
pozycją.
Zdecydowanie odradzam Modecom!

--
Psylo