Re: temperatura Athlona 64

Autor: Zeus <nie_at_podam.com.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 11:20:27 MET DST

Dnia Sat, 25 Jun 2005 00:26:18 +0200, Maciej "yaq" w wiadomości
<news:42bc88b2$1@news.home.net.pl> napisał(a):

> a osoba obslugujaca ten komputer jest w posiadaniu palcow?:)

jest ale nie odróżnia procesora od karty graficznej ;-)

> To po co sie martwic odczytami bzdurnego programu?

nie ja go składałem, nawet go na oczy nie widziałem, rzuciłem tylko okiem
na raport z Aidy i trochę się zaniepokoiłem temperaturą. na moim kompie
Aida pokazuje temp zbliżoną do rzeczywistej

--
Pozdrawiam
Zeus