Głosniki - co kupić?

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 10:11:58 MET DST

Witam, planuje kupić jakis zestaw głosników (najlepiej 5 + 1) do komputera
lecz tego jest zatrzesięnie i niewiem co wybrac? Doradzcie coś w rozsądnej
cenie (nie przekraczającej 300zł), z mocnym subwooferem, drewnianą obudową,
dobrze byloby aby do tego zestawu był dołącznoy pilot (ale niekoniecznie) i
to wszystko aby normalnie wyglądało, a nie jakies powyginane, kosmiczne
kszałty... Jeśli pomyliłem grupę do przepraszam, lecz ta wydała mi się
najodpowiedniejsza :]
Przeglądając allegro w pewnej chwili spodobał mi się ten zestawik -
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=55598049 - może ktoś ma coś takiego
w domu i mógłby się wypowiedzieć na ten temat lub doradzić coś innego? :)

Pozdrawiam sweet_lobo