Jak tanio dzwonić z komputera na stacjanorarne ?

Autor: Tadek R. <tadek666_at_poczta.onet.NO.SPAM.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 10:17:26 MET DST

Witam

W mieszkaniu nie mam telefonu stacjonarnego , bo mam
komórkę i to mi wystarcza. Chciałbym jednak czasami dłużej porozmawiać
z kimś na numerze stacjonarnym i myślę żeby wykorzystać do tego komputer,
tym bardziej, że mam stały Internet. Jakie programy/operatorów polecacie ?
Czy są jeszcze takie usługi darmowe ?

Tadek R.