Re: GeForce2MX 32mb a LCD

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 23:13:03 MET DST

wik wrote:

> a do autora... tak, bedzie pracowac, pytanie tylko jaka bedzie jakosc
> obrazu.
> ja zaczynalem przy podobnej karcie, ale szybko zmienilem na lepsza, bo
> przy takiej rozdzielczosci [przynajmniej moja] dawala obraz rozmyty.

Dokładnie tak - karty serii GF 2 mają /bardzo/ kiepskiej jakości obraz
analogowy (modeli z wyjsciem cyfrowym DVI-D nie widziałem "w akcji").
Różnica jest widoczna gołym okiem po przesiadce na cokolwiek
"lepsiejszego" - nie trzeba tu byc żadnym DTP-owcem. BTW - nie mówimy tu
o żadnych "noname'ach" czy wyłącznie wyśrubowanych rozdzielczościach
roboczych..

Pozdrawiam