Re: GeForce2MX 32mb a LCD

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 22:03:10 MET DST

Użytkownik "Roman" <rkrainski@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:x0m8jflg01u4.1i2f4ho4su3h3.dlg@40tude.net...
> Witam!!!
> Zmuszony jestem kupić monitor (stary jak Kruszwica nawala). Padło na LCD
17
> cali. Czy karta GeForce2MX 32mb. obsłuży odpowiednią rozdzielczość natywną
> panelu np.1280x1024 w 75 Hz.
> Z góry dziękuję za podpowiedź, najlepiej od posiadającego taką
> konfigurację.

A sprawdźrze sam. Lookasz w plik *.inf w katalogu z driverami nVidii,
odnajdujesz swoją kartę i masz wypisane kolejno wszystkie rozdzielczości i
dozwolone częstotliwości odświerzania dla nich. Jak nie ma explicite twojej
karty to weź dowolną starszą - jak widzę już Riva TNT2 miała w 1280x1024
ponad 100Hz więc tym bardzej GF2MX.