Re: GeForce2MX 32mb a LCD

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 20:02:05 MET DST

Piotr:

> ale w zasadzie to i tak bez znaczenia, bo obraz na LCD przy 60Hz chyba
> niczym nie będzie się różnił od 75Hz
> zresztą 60Hz to bodajże częstotliwość zalecana

no i wlasnie ze wzgledu na to, ze zalecana jest 60 obraz bedzie sie roznil

a do autora... tak, bedzie pracowac, pytanie tylko jaka bedzie jakosc
obrazu.
ja zaczynalem przy podobnej karcie, ale szybko zmienilem na lepsza, bo
przy takiej rozdzielczosci [przynajmniej moja] dawala obraz rozmyty.
[probowalem trickow z przerabianiem wyjscia - filtrami, ale to tez jakas
bajka byla :)]

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org