Re: Audigy ZS proszę o opinie

Autor: cinek <major_at_master.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 15:53:47 MET DST

Witam.Mam ta karte..sam niedawno kupilem.Przy zestawie glosnikow Logitech
Z-5500 czyli chyba najlepszych na rynku spisuje sie pieknie.Jednak jedno
male "ale".Przed nia posiadalem karte SB Live 5.1 i mam wrazenie ze tamta
karta wyciagala potezniejszy bas z subwoofera.Moze mi sie tylko wydaje
ciezko powiedziec ,bym musial znow zamontowac Live i sie upewnic.ale barwa
sopranow ,czystosc dzwieku wiecej ustawien ,mozliwosci po stronie oczywiscie
Audigy.co do filmow w dts to jeszcze niewiem bo niemam napedu dvd..zamierzam
kupic.roznice dzwieku odczulem oczywiscie ale myslalem ze bedzie
wieksza.przy wlaczonym wymuszonym dtsie sluchajac utworki mp3 niezle
rozrzuca dzwiek po calym pokoju ze mozna zwariowac..przejscia dzwieku
ekstra,dzwiek czasem najczesciej wstawki przelatuja jakby przy samym
uchu.niezle robi to wrazenie :)) w sterach kart jest mozliwosc dokladnej
kalibracji glosnikow-wprowadzajac odleglosci kazdego z glosnikow od miejsca
w ktorym siedzisz oraz ich katy :) too chyba na tyle:) jakbys mial jakies
pytania to chetnie pomoge GG-4001016 Pozdrawiam