ustawienia RAM w biosie. Proszę o pomoc

Autor: MGCop <mgcop_at_o2.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 16:10:00 MET DST

W wątku dotyczącym restartów poruszałem sprawę RAMu (Kom restartuje sie przy
obciążeniu w grach co jakis czas) Posiadam 2 kości po 512 DDR 400 róznych
producentów w ustawieniach biosu parametr Bank Interlave miałem ustawiony na
Desalbe czy nie powinno być - 2 bank ? Poiza tym jaki ewentualnie sprawdzić
parametr biosu żeby zgrać RAmy ? Nadmienie, że jeśli chodzi o bios jestem
zupełnie zielony i bardzo bym prosił o proste odpowiedzi prowadzące za ręke.
Dziękuje i pozdrawiam