Audigy ZS proszę o opinie

Autor: yAro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 12:22:56 MET DST

Czy ma ktoś może tą kartę i mógłby się podzielić opinią na jej temat?
Przymierzam się do jej zakupy ciekaw jednak jestem czy warto.
Chodzi głównie o filmy i gry, które używają DTS i THX.
Czy te efekty rzeczywiście wprowadzają jakąś poprawę jakości dźwięku
czy różnica jest niezauważalna. A może dopiero przy cyfrowym zestawie
głośnikowym 7.1 ma to jakiś wpływ? Ja mam tylko subwoofer + 4 satelitki
Creativa i to jest rozmieszczone w dość małym pokoju 2,5x5m
Karta tą mogę mieć w cenie ok 200zł a obecnie mam Live 5.1.
Nie jestem więc pewien czy warto się przesiadać.
yAro