Re: Jaki najcichszy notebook?

Autor: aladin07 <aladin07_at_wywal_to.go2.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 14:39:30 MET DST

> po prostu mój LCD nie ma rozjechanych kolorów i nie wymaga kalibracji...
>
> musiałem tylko ustawić gamę i tyle...
>
> solidna kalibracja wymaga użycia sprzętu (kalibrator)
> w przypadku słabego źle zrównoważonego z natury LCD efekty
> kalibracji będą słabe a to ze względu na niską dynamikę
> poszczególnych kanałów.
> pojawia się problemy z przenoszonym zakresem kolorów
>
> Tak naprawdę większość popularnych lcd nie nadaje się kompletnie
> do obróbki zdjęć.
>
> jeśli twój jest słaby to lepiej kup solidne CRT...
>
> swoją droga to jaka karta graficzna jest w tym kompie.

ja sobie z wszystkiego o czym mowisz zdaje sprawe ale bede obecnie pracowal
tylko na lapku niestety takze z tym bede musial cos i tak zrobic
a grafa zintegrowana jakas zaden radeon
to jest Intel Extreme Graphics 2 zintegrowana w chipsecie Intel 852GM
takze normalka w lapkach teraz
musze teraz po prostu pokrecic gammą troszke ale z tego co widze to dla
poszczegolnych kanalow
barwnych zeby dojsc konca z kolorkami

ta profesjonalna kalibracja jest i tak dla tych co robia cos bardzo
profesjonalnie
a ja potrzebuje zeby miec w miare dobre odbitki a wiadomo ze aby byc na
biezaco
to srednio 2 razy w miesiacu musialbym sie pojawiac w laboratorium zeby
zgrac sie z
maszyna robiaca odbitki takze potrzebuje taka wstepna kalibracje
no to tyle :)
pozdr