Re: IBM i S3trio3D onboard

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 14:48:13 MET DST

trzmiel wrote:

> > chip S3 366
> http://www.ibm.com/support/us/
> i szukasz po modelu kompa.

Wszystko fajnie, tylko, że jak ja szukałem dokładnie tego samego pół
roku temu, to plik znalazłem... ale tylko teoretycznie - po chęci
ściągnięcia otrzymałem komunikat "Not Found" (a może to był ster do NT4?).

W każdym razie uprzedzę kolejne pytana na grupach: na oryginalnych
sterach w ogóle nie da się pracować w Overlay'u (mowa o Win98 oraz NT).
Znalazłem jednak jakieś inne (Dell'a?) - na nich Overlay działa
połowicznie - filmy da się prawie oglądać... czasem są problemy z
wrzucaniem na pełny ekran - należy wtedy zredukować rozdzielczość/kolory.

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|