Restarty kompa w czym problem

Autor: MGCop <mgcop_at_o2.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 12:30:52 MET DST

Na początku jako problemu dopatrywałem sie w innych kościach pamięci 2x 512
ddr 400 ale różnych producentów. Kości wymieniłem i dalej raz na jakiś czas
komp zrestartuje. Nastepna sprawa była karta graficzna. Wymieniłem ją
zastępując Radeona 9200 Radeonem 9250 i dalej to samo. Zasilacz sprawdzony,
działa bez zarzutu.
Zauważyłem, że sytuacja restartu ma miejsce podczas gry w Star Wars
Republica Commando. Czy możliwym jest, ze restarty powodowane sa przez błąd
w samej grze ? Kiedy po restarcie system "wstaje" pojawia się komunikat
"System odzyskał sprawność po poważnym błędzie" ale on moze świadczyć o
drastycznym zamknięciu systemu a nie wadzie jego samego. Więc jak sądzicie
problem to gra ?
Pozdrawiam