Re: problem z lexmark Z601

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 12:18:00 MET DST

On Fri, 24 Jun 2005 11:15:41 +0200, Jakub Szułakiewicz
<yakhub@gazeta.pl> napisał(a):

>Skoro drukuje tylko czarny, to na jakiej podstawie opierasz swoje
>twierdzenie, że kolorowy jest sprawny? Na moje oko wszystko wskazuje na
>to, że jednak nie jest...
Zrób jej autotest co prawda nie mam Twojego modelu drukarki, ale
spróbuj wyłaczyć drukarkę, naciśnąć przycisk podajnika, trzymając go
wciśnij przycisk włączenia, poczekaj może zacznie drukować, jeśli tam
nie ujrzysz koloru to atrament mimo, że napełniony jest uszkodzony,
zaschnięty....

--
Pozdrawiam
Jarek