Re: stary IBM a dołożenie dodatkowej pamięci

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 09:04:37 MET DST

Skrzekacz napisał(a):
> Użytkownik "Kaja" <melomanka@bez.spamu.autograf.pl> napisał w wiadomości

> No mi się bios nie odpalił wyświetlił tylko że system boot error i tyle(nie
> wiem czemu dysku nie zobaczył po dodaniu pamieci); zatwierdzić się nie dało.
> Ale jeszcze pokombinuje bo jakoś biosu nie moge znaleźć na sieci. Jak coś to
> dam znać. Pozdrawiam.

1. BIOSu nie szukaj gdzieś w sieci tylko u IBMa, po numerze maszyny
2. Błąd o którym mówisz jest błędem który może wystąpić chwilę póżniej,
Najpierw masz logo IBMa na ekranie (no chyba że wyłączyłeś tą opcję)
można wcisnąć o ile pamiętam F2 i wejść do BIOSu. Boot error będzie gdy
komputer próbuje już zabootować, czyli chwilę póżniej

Pozdr.
Wojtek