Re: Nowy laptop - szalony pomysł

Autor: Miroo <miroo75_at_REMOVEIT.o2.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 09:01:18 MET DST

In message d9dv1b$3k2$1@nemesis.news.tpi.pl, Grzesiaczek
<grzesiaczek69_wytnij_to@i_to_tez_o2.pl> wrote:
> Aktualnie posiadam peceta z odpowiadającą mi konfiguracją
> oprogramowania. Kupuję laptop. Problem jest taki, że potrzebuję mieć
> na laptopie (tylko na starcie, potem nie będzie już synchronizacji)
> to samo co na pececie i tak samo skonfigurowane. Jak to zrobić?

Laptoki mają zupełnie inny osprzęt, więc duża szansa,
że system się nie uruchomi ze względu na problemy
ze sterownikami.
Niemniej jednak słyszałem o jakichś wpisach w rejestrze
które trzeba zmienić lub usunąć, po czym przeniesienie
systemu jest bardziej prawdopodobne. W każdym razie
znajomemu się udało przenieść między pecetami o różnych
płytach, chipsetach itp, ale właśnie dopiero po tych
modyfikacjach w rejestrze. Bez tego ani rusz.
Pogogluj, bo więcej na ten temat nic nie wiem.

Aha, tak naprawdę bezpieczniej będzie zainstalować od nowa.
System po takich przejściach może być niestabilny,
wolniejszy itp

Pozdrawiam
Miroo