Karty graficzne... złoty środek

Autor: llus <llus_at_o2.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 01:29:21 MET DST

Witam

Od dłuższego czasu oglądam różne testy kart starszych i nowszych. Interesuje
mnie czy warto patrzećprzy zakupie karty na wydajność czy zwracać uwage
także na wersje DX , pixel shader i vertex shader...?? Trafiłem na
zestawienie wydajności kart :
http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_
2/zestawienie_empiryczne.htm
I jak tu porównywać Gf 4 Ti z radeonem 9550. Podobna cena , jednak wydajność
na korzyść Gf , za to Radeon 9550 obsługuje DX 9 i w lepsze pixel shader i
vertex shader niż w Gf. Co jest ważniejsze wydajność czy te dodatki... ????
Chce kupić karte do 200 zł jednak nie wiem czy jak kupie radeona o słabszej
wydajności to będę miał ładną grafę a będzie mi się mocniej zacinać... A
może właśnie te DX 9 i powiedzmy pixelshader 2.0 spowodują , że gra będzie
chodzić lepiej na Radeonie niż Gf 4 Ti. Myśle jeszcze nad ekonomiczniejszym
wyborem, czyli GF 3 Ti-450 Gainwarda, a może Radeon 8500????
Zaczynam się gubić w tym komputerowym świecie. Dodam , że przesiadam się z
gf 2 mx400. Myśle o grach nowszych , nie miejcie od razu na myśli Dooma 3.

Pozdrawiam
LLUS