Re: Galaxy GF6600GT AGP - nie odpala

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 01:29:32 MET DST

Wojciech Kulasa wrote:

> Komp. w ogole nie startuje, nie wydaje zadnych sygnalow - cisza.
> Wiatrak na karcie sie kreci, napedy CD sie otwieraja/zamykaja, ale
> HD sie nie rozkreca.
>
> Myslalem, ze to moze wina zasilaczy - probowalem na 2 maszynach:
> 1. nForce2, AGP x8, zasilacz Feel 300W
> 2. Asrock na Via, AGP x4, zasilacz Deer 350W
> Obie maszyny z innymi kartami dzialaja dobrze.

Hmm.. chyba nie oczekujesz że ta prądożerna karta będzie /poprawnie/
działać z /takimi/ zasilaczami? BTW - zużywajaca chyba nieco mniej prądu
GF 6200@6600 (też wersja z dodatkowym Molexem - nie wszystkie 6200 je
mają) resetowała u mnie regularnie Feela 300 (tego "ciężkiego" na bazie
Modecoma 250GT) z NF2 i A2200+ na pokładzie. O produktach typu "Deer"
(pewnie "Made by LC"?) lepiej nawet nie wspominajmy..

> Ma ktos jakis pomysl tudziez sugestie, czy to raczej wada karty
> i odsylac do sklepu?

Zainwestowałeś w przyzwoitą kartę - to nie używaj takich /dziadowskich/
zasilaczy..

Pozdrawiam