Re: Zasilacz & Allegro - Problem !!!

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 23:32:40 MET DST

Leszek wrote:

> To jest mozliwe ze nie chodzi w innym sprzecie. Ja mam np zasilacz, ktory ma
> wielkie problemy z wlaczeniem sie. Ale jak juz sie wlaczy to dziala ok. Byc

moze Cie nie lubi;

> moze plyta gl za malo obciaza zasilacz i ten nie chce ruszyc. U mnie nigdy

niezla bajka;

> nie ruszal za pierwszym razem, dopiero jak odpiąlem i powtornie wlaczylem
> wtyczke od plyty to zaskakiwal. O dziwo u mojego kumpla chodzi bez problemu.

chcesz powiedziec, ze procedura wlaczenia Twojego komputera byla taka:
1) siegam reka do obudowy, wyciagam wtyczke zasilania z plyty glownej;
2) odczekuje taktycznie;
3) siegam reka do obudowy, wkladam wtyczke zasilania do plyty glownej;
4) klikam zalacznik plyty glownej;

> Tym niemniej kupilem inny zasilacz chieftec bo juz mam dosc smrodu
> spalenizny co pol roku a i smierc zasilacza moze pociagnac za soba duzo
> wiecej! A ten dziwaczny zasilacz trzymam w razie awarii.

wiesz - niesamowicie mnie rozbawiles; przeciez nie tak trudno sklecic
sobie zestaw komputerowy, ktorego uruchomienie bedzie sie wiazalo
wylacznie z przydzuszeniem malego pstryczka elektryczka; to nie jest
zadna filozofia; zanim wlaczysz telewizor, pralke, odpalisz samochod -
tez musisz na chwilke wypiac jakis kabelek w ich wnetrzu?? biedactwo!!

adas;