Re: Zasilacz & Allegro - Problem !!!

Autor: Leszek <bleble_at_blabla.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 14:53:21 MET DST

To jest mozliwe ze nie chodzi w innym sprzecie. Ja mam np zasilacz, ktory ma
wielkie problemy z wlaczeniem sie. Ale jak juz sie wlaczy to dziala ok. Byc
moze plyta gl za malo obciaza zasilacz i ten nie chce ruszyc. U mnie nigdy
nie ruszal za pierwszym razem, dopiero jak odpiąlem i powtornie wlaczylem
wtyczke od plyty to zaskakiwal. O dziwo u mojego kumpla chodzi bez problemu.
Tym niemniej kupilem inny zasilacz chieftec bo juz mam dosc smrodu
spalenizny co pol roku a i smierc zasilacza moze pociagnac za soba duzo
wiecej! A ten dziwaczny zasilacz trzymam w razie awarii.

Pozdr,
Leszek