Re: Outlook Express - przestalo funkcjonowac otw. okna IE z linka w mailu //HELP!

Autor: Paweł Neugebauer <p.neugebauer_at_advanto.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 23:34:01 MET DST

Nie no litosci, naprawde - klikam w link w Outlook'u - komp chwile mieli
dyskiem i nic sie nie dzieje...moze jakas Java (ostatnio instalowalem tez
Opere), Javasctipt czy co tam...Naprawde nie chce spamowac - ale moze ktos
jednak sie zna na tym odrobine bardzij niz ja, bardzo mi na tym zalezy, zeby
to rozwiazac..

Dzieki serdeczne dla dobrej duszy ;) Na grupach o mailach i czytnikach -
raczej nikt sie nie odzywa...

Dzieki jeszcze raz.

PN