Re: PC jako magnetowid cyfrowy.Co wybrać....?

Autor: TK <nospam-kochmans_at_polbox.com>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 17:47:09 MET DST

Użytkownik Gargamel napisał:

> Jak nie zobaczę, nie uwierzę. Parę lat temu vivo to była porażka, zbędny
> dodatek bez praktycznego zastosowania (jakość obrazu, możliwości etc.).
> Najgorsze karty tv biły na głowę wszelkie vivo (może z wyjątkiem flagowych
> modeli Ati All in Wonder). Sugerujesz, że coś się w tym zmieniło, czy może
> masz jakąś wypasioną kartę graficzną i do tego jakąś "kartę TV"? :P

Nie wiem, czy cos sie zmienilo. Ja mam ASUSa V8420 Deluxe (wczesniej
(ok. 4-5 lat temu) uzywalem ASUSa V7700 Deluxe i bylo rownie dobrze).
Karta TV to AVerTV Studio 203. Zaden wypas. Roznica jakosciowa nie jest
porazajaca, zwlaszcza w przypadku zgrywania materialu z VHS, ale zawsze
na korzysc karty graficznej. To tyle jesli chodzi o moje doswiadczenia.
Jestem natomiast sklonny uwierzyc, ze sa karty graf. z beznadziejnym
wejsciem video i rewelacyjne karty TV. Jestem rowniez swiadom, ze wiele
moze zalezec od zastosowanego oprogramowania.