Re: PC jako magnetowid cyfrowy.Co wybrać....?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 11:38:46 MET DST

TK w wiadomości <news:42b83d59$0$2122$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał/a:

> Ja mam jedno i drugie i znacznie lepsze rezultaty (lepsza jakosc obrazu,
> mniejsze obciazenie procesora) uzyskuje przy nagrywaniu przez video-in w
> karcie graficznej.

Jak nie zobaczę, nie uwierzę. Parę lat temu vivo to była porażka, zbędny
dodatek bez praktycznego zastosowania (jakość obrazu, możliwości etc.).
Najgorsze karty tv biły na głowę wszelkie vivo (może z wyjątkiem flagowych
modeli Ati All in Wonder). Sugerujesz, że coś się w tym zmieniło, czy może
masz jakąś wypasioną kartę graficzną i do tego jakąś "kartę TV"? :P

--
Pozdrawiam,
  Gargamel