Re: PC jako magnetowid cyfrowy.Co wybrać....?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 11:17:45 MET DST

TK w wiadomości <news:42b98619$0$2139$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał/a:

> Ja mam ASUSa V8420 Deluxe (wczesniej
> (ok. 4-5 lat temu) uzywalem ASUSa V7700 Deluxe i bylo rownie dobrze).

Z dokonań Asusa widziałem tylko te starsze z vivo - na TNT2 czy na TNT...

> Karta TV to AVerTV Studio 203. [...] Roznica jakosciowa nie jest
> porazajaca, zwlaszcza w przypadku zgrywania materialu z VHS, ale zawsze
> na korzysc karty graficznej.

... ale z tego, co piszesz to nic się nie zmieniło. Było od razu mówić, że
nagrywasz z VHS: vivo na ogół bardziej wygładza obraz kosztem makabrycznych
strat w ostrości i odwzorowaniu kolorów, i na ogół nie nadaje się przez to
do większych rozdzielczości. Spróbuj na vivo nagrać coś z bardzo dobrego
jakościowo źródła (najlepiej cyfrowego) z minimalnymi stratami jakości, to
"pogadamy" - bo na pośledniej karcie tv (a masz raczej nie najgorszą) to
żaden problem, używając jakiegoś kodeka MJPG i mając wystarczająco wydajny
dysk i CPU; taki sam efekt na vivo kosztuje n-razy więcej niż karta tv...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel