Re: Notebooki firmy Asus - co sądzicie?

Autor: bikej <bikej_at_poczta.fm>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 12:47:42 MET DST

Użytkownik "MK" <miloszk-portal@wp.pl> napisał w wiadomości
news:42b93ba0$1@news.home.net.pl...

> Kupilem go. Jedna bardzo negatywna uwaga:
> Prawie nigdzie nie ma napisane, ze nie wylacza sie wentylator na
procesorze.
> Po prostu jest wlaczony caly czas niezaleznie od trybu oszczedzania
energii.
> Zegar moze byc na 200MHz, a wentylator szumi :(
>
> Tak zostal skonstruowany, nic sie z tym nie zrobi. Jak chcesz miec cisze
> w domu to go nie kupuj.
> Ale poza tym wszystko raczej udane.

Wlasnie pod koniec tygodnia chce kupic. Dzieki za informacje. Moge Cie
prosic o wiecej uwag o tym notebooku?
Ten wentylek jest bardzo halasliwy? Poza tym:
jak ocenilbys jakosc obrazu matrycy?
Jaki jest faktyczny czas dzialania?
Jaka jest jakosc wykonania calosci?
Jak brzęczą wbudowane glosniczki (na stronie asusa zachwalane)?
Z gory dziekuje za odpowiedzi na te pytania i ewentualne inne spostrzezenia!