Re: Notebooki firmy Asus - co sądzicie?

Autor: MK <miloszk-portal_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 13:55:38 MET DST

> Wlasnie pod koniec tygodnia chce kupic. Dzieki za informacje. Moge Cie
> prosic o wiecej uwag o tym notebooku?
> Ten wentylek jest bardzo halasliwy? Poza tym:
> jak ocenilbys jakosc obrazu matrycy?
> Jaki jest faktyczny czas dzialania?
> Jaka jest jakosc wykonania calosci?
> Jak brzęczą wbudowane glosniczki (na stronie asusa zachwalane)?
> Z gory dziekuje za odpowiedzi na te pytania i ewentualne inne spostrzezenia!

Kupilem dokladnie to (ale nie tutaj)
http://sklep.benchmark.pl/pelny_17316.html

Rok temu kupilem inne centrino dla siebie i wiem, ze cisza podczas pracy
jest bardzo wazna.
Dla mnie notebooki to powinny byc komputery calkowicie mobilne. A ten
asus taki nie jest, niestety.
Cala reszta to dosc udana konstrukcja. Obraz matrycy bardzo ladny.
Czarny jest w miare czarny :).
Czas dzialania na baterii wyszlo mi cos okolo 4 godzin. Notebook ladny,
w/g mnie dobrze zaprojektowany.
Glosniki wbudowane mnie zaskoczyly. Jakosc porownywalna ze zwyklymi,
tanimi glosnikami wolnostojacymi,
czyli basu troche jest. W porownaniu z moja maxdata sa naprawde dobre.
Troche twarda klawiatura,
ale to zalezy kto na czym wczeniej pracowal, mozna sie bez problemu
przyzwyczaic.
Jeszcze raz o weentylatorze :) Naprawde bardzo przyjemnie jest miec
centrino, ktorego w ogole nie slychac.
Zwlaszcza po 22 wieczorem, albo gdy sie zostawi komputer wlaczony na
noc. Tego laptopa polecalbym
chyba tylko do biura, gdzie jest ciagle jakis szum. Proponuje sie
jeszcze mocno zastanowic.
Ja szukalem laptopa przez jakis miesiac i padl wybor na tego asusa...
wrazenie robi i cena i cala reszta,
ale mi taki drobiaz jak zawsze wlaczony wentylator na procesorze,
wszystko zepsul :( Kto co lubi :)
Pozdrawiam