Re: Notebooki firmy Asus - co sądzicie?

Autor: MK <miloszk-portal_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 12:21:19 MET DST

bikej napisał(a):
> Użytkownik " artur" <artur321@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A jakiego chcesz kupic? Ja celuje w M6R centrino. Tez jestem ciekaw opinii.

Kupilem go. Jedna bardzo negatywna uwaga:
Prawie nigdzie nie ma napisane, ze nie wylacza sie wentylator na procesorze.
Po prostu jest wlaczony caly czas niezaleznie od trybu oszczedzania energii.
Zegar moze byc na 200MHz, a wentylator szumi :(

Tak zostal skonstruowany, nic sie z tym nie zrobi. Jak chcesz miec cisze
w domu to go nie kupuj.
Ale poza tym wszystko raczej udane.