Re: Zewnetrzny HDD na USB - transfer

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 12:19:01 MET DST

Johnny w wiadomości <news:q8lnrt00ycta.170zsgeuxrwlx$.dlg@40tude.net>
napisał/a:

> Dnia Tue, 21 Jun 2005 14:18:33 +0200, Gargamel napisał(a):
>
> W laptopie jest faktycznie wolniejszy dysk, niemniej HDTach pokazuje sredni
> transfer 23MB/s, jest to troche wiecej niz 16MB/s. Czyli chyba nie to.

A założysz się? Jakbyś wymontował toto z laptopa, podłączył przez jakąś
przejściówkę w desktopie, i empirycznie sprawdził, jak się mają transfery z
dyskiem usb na obu tych dyskach w desktopie, _bardzo_ byś się zdziwił. Mam
do czynienia z dyskami 5400RPM w desktopach, i wiem, jakie to ma skutki, i
to niezależnie od chipsetu m-b i prędkości komputera, w porównaniu do dysków
7200RPM tej samej marki - w tym samym komputerze różnica między nimi rzędu
10MB/s to jest jeszcze mała różnica...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel