Re: Creative Desktop Wireless 6000 - proszę o opinie

Autor: BestSeller <best.sellerNO_at_SPAMop.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 13:46:11 MET DST

On Tue, 21 Jun 2005 15:51:18 +0200, BestSeller wrote:

> Czy ktoś z Was ma taki zestaw, i co może o nim pozytywnego i negatywnego
> napisać? Czy mysz jest precyzyjna, czy klawiatura nie gubi znaków przy
> szybkim pisaniu? Przymierzam się do zakupu, cena wydaje się być atrakcyjna,
> szukałem więc opinii w sieci, ale nie znalazłem nic konkretnego.
>
> Jak często wymieniacie baterie? Domyślam się, że bez aku ani rusz.

Mam klawiaturę, niestety zjada ona namiętnie coponiektóre litery, gdy
szybko piszę - natomiast byle A4tech (przewodowy) nie ma z tym problemu.
Włożyłem specjalnie żeby sprawdzić nowe baterie alkaliczne i nic.

Chyba będzie zwrot... :(
...o ile grupowicze nie pomogą? :)

--
BestSeller
"Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda."