Re: DVD-RAM i Fat32

Autor: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 09:50:16 MET DST

On Mon, 20 Jun 2005 22:11:48 +0200, "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px>
wrote:

>Może właśnie dlatego?

Może... Na razie nie mam możliwości sprawdzenia tego pod innym
systemem.

>Niczym się nie różni. Po prostu InCD jest zintegrowane ze sterownikiem
>DVD-RAM. Ponoć są jakieś niuanse między zachowaniem się osobnego
>sterownika a InCD w specyficznych sytuacjach, ale to już raczej temat
>dla hobbystów ;-).

Jak zainstalowałem ten sterownik DVD-RAM, to on ma taki programik do
zabezpieczenia płytki przed zapisem. Tak jak kiedyś to się robiło z
dyskietkami, takim dzynglem :)

A, sterownik DVD-RAM pozwala mi też formatować w FAT32, ale nie widzę
już sensu.

W Fat32 chciałem sobie formatować plytki CD-RW tak naprawdę.
Wymyśliłem sobie, że jeśli płytkę CD-RW sformatuję w Fat32, to potem
na każdym systemie będę tą płytkę bez problemu czytał i nagrywał bez
dodatkowego oprogramowania. Ale chyba przekombinowałem, co? ;-)

--
żuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl