Re: Praca BeQuiet

Autor: Darek <slomadar_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 09:54:00 MET DST

> To faktycznie reguluje sobie zasilacz, dlatego te podpinki sa tylko dla
> wentyli, jezeli bys podpial cos innego mozesz zniszczyc. Ja nie mierzylem
> napiec ale po obrotach podpietych wentyli (zimny komp) wnosze, ze mam
> jednak
> wyzsze napiecie niz ~5-6V. No, i podpinalem rozne (papst, zalman,
> coolermaster) i zawsze ruszaly
> pozdrawiam
> Piotr

Tylko zachodzi pytanie czy te co podpinałeś miały TC bo moje AC mają
regulację i te nie ruszają jak podepnę najzwyklejszy wentylek taki jak
stosuje się w innych zasilaczach to działa wszystko ok
Z tego co udąło mi sie dowiedzieć to prawdopodobnie AC startują dopiero od 7

Pozdrawiam Darek

Super by było jakby udąło Ci się zmierzyć napięcie miernikiem wówczas
rozwiały by się wątpliwości