Re: Praca BeQuiet

Autor: Piotr <pnt_at_op.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 21:48:29 MET DST

Użytkownik "Mirage" <mirage@onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam wszystkich
> mam pytanie do użytkowników zailaczy BeQuiet mianowicie problem w tym,że
> linia zasilająca 3 dodatkowe wentylatory wychodząca z zasilacza według
> instrukcji powinna mieć 12V zmierzyłem miernikiem i co się okazuje ze
> wychodzi tylko 5,6 V. Podłączając do niej wentyle AC PRO TC nie ruszają
> wogóle. Nie wiem czy tak ma być w tym zasilaczy i właczą się wentylatory
> dopiero po osiągnięciu jakiejś temp czy poprostu zasilacz jest wadliwy.
> Mam go dopiero od kilku dni co do pracy i trzymania napięć poprostu
> [...]
To faktycznie reguluje sobie zasilacz, dlatego te podpinki sa tylko dla
wentyli, jezeli bys podpial cos innego mozesz zniszczyc. Ja nie mierzylem
napiec ale po obrotach podpietych wentyli (zimny komp) wnosze, ze mam jednak
wyzsze napiecie niz ~5-6V. No, i podpinalem rozne (papst, zalman,
coolermaster) i zawsze ruszaly
pozdrawiam
Piotr