Re: A64 3000 venice Jaka grafika?

Autor: Gyc <Gyc_at_poczta[spam>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 10:06:39 MET DST

Witus wrote:
> Witam
> Wlasnie jestem przed zakupem kilku czesci (procesor, plyta glowna,
> hdd i grafika) dawno nie wymienialem tych elementow i co do grafiki
> mam kilka pytan? Po pierwsze ktora karte wybrac? Co moge stracic
> kupujac wersje oem? Czy w wersji oem dostane jakies sterowniki czy
> tylko sama karte? Co ewentualnie polecacie innego w cenie do 600 zl
> Karty jakie sobie upatrzylem to:
> PCIex GIGABYTE X700 128 MB - GV-RX70128D lub GIGABYTE GF 6600GT 128
> MB -GV-NX66T128D - OEM

Polecam radka x700pro.
Wlasnie w sobote zlozylem sobie zestaw na a64 3000+ venice i do tego tego
radka (Sapphire). Jestem bardzo zadowolony ;-)
Dalem 550zl za BOX i mam w tym 2 full gry: Prince of Persia 2 i Splinter
Cell 'Pandora jakas' ;-)
Tu masz testy:
http://www.frazpc.pl/artykuly/303/PCIE/karty/ponizej/1000zl

Pozdrawiam,